2008年1月17日

不良嗜好

自從火燒連環船事件後,除左手持一隻遠期價內認沽輪外,已再無涉足市場,正是無所事事。
前一陣子整天在二流程式員家中打機,其中一隻遊戲係關於高達系列,基本上一個七十年代或以後出世男人都會知道!

關於高達,最近我染上一種不良又敗家興趣——砌模型!事緣有日經過淘大商場,正值高達模型做大傾銷,結果我呢個老高達病態購物症發作,買左十幾盒BB戰士(大模型砌好屋企無位放)…結果…

圖中個百式係我係無網絡第一次出差去台灣時係西門町買,結果一直在家封塵!本著有始有終兼無所事事,於是花左兩晚把模型砌好。呢個係我最近第十幾個制成品!
今晚砌緊東方不敗…加上神高達…遲下做個東方不敗流派師徒對決場境(唔好意思…可能大家唔知我講咩)

沒有留言: