2008年12月18日

公司煞星

上星期同位好耐無見的無網絡離職舊同事吹水,佢離開無網絡後到左另一間公司工作,現在生活不錯,可能公司個場俾佢踩旺左,公司發展亦越來越好開始,我地笑言佢工作運不錯,去到那裡工作都能帶旺公司。

反之我呢個九流人才就真係公司煞星,自我投身社會以來,去到邊間公司做,公司當時都係好好景,不過我入去後公司就會開始轉衰,人才一個接一個走,最後得返個爛攤子!係無網絡工作就更離奇,我係無網絡工作期間大部份時間負責新技術的project,雖然配合甚差,但全部都能準時完工!但最後都因各種古怪理由,無一個project可以接到生意。朋友都笑我還是保持現狀,別再打工去害其他工司,累更多人失業!

沒有留言: