2007年5月18日

無聊事一則…

好耐無寫BLOG,今日寫d無聊野打頂住,當吹下水。

今日同老婆趁仔仔返學,去左坑口吉之島睇野,跟住去左隔離間酒樓,見差唔多兩點,門口有一班女仔企係到,唸住唔通有下午茶大特價,於是我地又等(人窮志短),不過等等下梁師奶投訴太肚餓,結果唔理咁多入左去,個企堂話已經係下午茶時間,不過我見班女仔仲係企係到,點解?

當某兩人太肚餓狼吞虎嚥,突然梁師奶大叫"明星啊",我睇睇原來係企堂帶林峯入來搵人,跟住我阻止梁師奶繼續大叫,事緣梁師奶年紀都唔細,而且在場其他人無乜反應,唔好失禮人。當兩人繼續狼吞虎嚥,突然見到有個美女經過,仲好鬼高個種,睇清楚原來係鍾嘉欣,呢次反應唔同啦,佢經過之處群眾一直起哄。今日乜日誌?咁多明星?

一問之下完來溏心風暴係商場到做宣傳,然後係到食飯。咁即係…仲有法拉啊!!!

後來其他人都離開,不過唔見法拉啊!!!得林峯、司棋姐同夏雨(剛才鍾嘉欣已經走左),當佢地經過我地張枱個時,剛才企係門口班女仔突然出現,捉住林峯要影相,有師奶見機不可失,亦捉住司棋姐合照(不過無乜人理夏雨,佢自己同食客吹水)…林峯同人企係梁師奶隔離影相,梁師奶仲唔識郁,阻住左人。(梁師奶年紀都唔細,見到靚仔都仲…)

唸唸下好彩無同班追星族一直企係門口等,唔係餓死都有機。

2 則留言:

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

剛剛睇電視,記返起今日最初企堂帶一個生得好靚既女仔離開,不過佢無束髮,所以一時認唔到,好似係法拉利,不過假如真係佢,佢真人肥d仲靚過上鏡好多。

二流程式分析員 說...

hahaha... 我會講比你老婆知,下次唔好咁做。

陳法拉係唔係好就各花入各眼la,不過Internet 上真係好多人迷佢。網上有好多人生活苦悶,都係與電腦電視為伴,趙海珠迷甚至胡孟青迷都有。

我對以上ge就真無乜興趣,我就比較喜歡成熟小小比較有腦果D。