2007年3月7日

超世界

今日聽到超世界要分拆大陸百貨,第一個反應係:又cap水。

本人曾經係中國好多地方出差,其中一d大城市有超世界既百貨公司,真係好難理解點解人地隔離d商場人頭擁擁,佢d場可以水靜河飛。呢樣野真係要好高管理技巧先做到。超世界老板個仔醒過董伯,相信好多人都知,老板年事已高,加上要玩明星仔以平衡當年靠外家既陰影,所以超世界已經由當年四大家族變成現今千王世家。

本人曾經係超世界其中一間分公司工作,入面好多皇親國戚,個個唔係傳係老板就係老板娘d親戚朋友,我亦見過一個不學無術既人,因為同高層打波落club,係公司狐假虎威,最後仲上到去做經理。雖然分公司唔代表全部,但呢個世界有句說話叫"見微知著"。個時我地分公司話哂係高科技,成日有人帶老板d親戚朋友來參觀下高科技,每次參觀都要停工清場,有次仲係班七十幾既公公婆婆,真係唔知佢地想參觀乜。

我曾經同幾個係超世界出來既同事傾過,大家不約而同有一個結論: 咁既公司,唔駛錢都唔會幫趁,到今時今日我都無直接用過超世界d野(超巴例外)。

假如我講左咁多,你仲覺得超世界百貨大有可為,我好佩服你既眼光同膽量。

沒有留言: