2007年3月17日

煤礦與金礦

今日見到超世界間科技公司話轉型做煤礦,股價翻左幾翻,有d野大家可以反思下,我真係唸唔到中國邊度有咁大既煤礦,可以即時令股價升十幾倍,資源業唔係容易既行業,採礦加工同運輸都要好大成本,而且資源價格有週期,絕唔係起支旗就有錢湧入呢。睇到呢段新聞,只係覺得香港可能風光不再,好多有錢人都開始不顧名聲,公然用下三流手段搶小市民錢。順帶一提,令一隻"巨樓"系老千股亦有所動作,已經放風聲要轉型做中國資源。

今日有隻澳門金礦股新上市,跌破招股價收市。呢隻股超額得5倍,有人用孖展抽IPO,結果由於分配過多,被證券行迫令於開市前補倉,結果當然…
其實呢隻股係澳洲上市3年都無賺過錢,對於正值黃金大牛市既前幾年,真係幾不可思議。仲記得舊年新股狂熱,好多人連公司做乜都唔知就走去抽,甚至有人妄言全識IPO代替返工,不過股票市場係無一條必勝方程式(除左及早離去) ,係做任何買賣之前都應該三思。

沒有留言: