2007年3月30日

我對社會有無貢獻?

前兩日,同一個一同離職既同事上網吹水,佢覺得無左份工又未搵到工,坐係屋企好似對社會無乜貢獻。

其實我係無網絡七年,你問我對社會有乜貢獻?呢個問題,我係無網絡個時,已經唸左好耐。除左交少少稅,好似無其他。假如你話我維護緊中國數以十個網路穩定,我可以肯定,佢地唔用無網絡既產品,網絡會更加穩定。

傳統思想係讀書畢業,然後搵份工甚至做下生意,再成為社會一件零件,再推動社會發展,咁就叫貢獻。不過社會變得好快,其實係唔係有份工,先可以貢獻社會?我覺得好似貢獻俾你上司同老板多d。畢菲特從來無大規模經營任何企業(除左巴郡),不過佢對社會貢獻比好多人都大。當然,我唔係鼓勵有工唔返,走去坐係銀行炒股票(呢兩日都去過銀行刺探散戶軍情),其實貢獻係好抽像既野,只要你有心,任何時候地方同方式都可以貢獻社會,相反好多人為左自己利益,做好多傷害其他人既事,就算佢地捐幾多錢,我都唔覺得佢地對社會有貢獻。

不過我同意一個道理:先搵多d錢,有錢可以更容易對社會作出貢獻。

沒有留言: