2007年6月1日

我的青春啊……

今日去接仔仔放學,我太太話仔仔每次放學都會去隔離個籃球賽搶哥哥個籃球玩,所以今日我地帶個籃球去接佢放學。由於時間未到,我就去籃球賽射鎖匙圈減下肥,後來又同仔仔玩左一陣,點知對面籃有幾個學生叫鬥波,本來我都話唔打,不過佢地唔夠人,唸住玩一陣。

其實班人都普通,梗係唔及無網絡d同事勁,結果頭十五分鐘梗係掂哂,連其中一個又肥又高過我既,都俾我食哂位搶哂…
不過十五分鐘後就大鑊啦,我由籃板王變成佈景王,因為已經無氣走唔到,雖然身型都打得下,不過威脅就越來越少,打完返屋企好仲似俾人拆骨唔。

眼見班中學生都唔識倦,感覺年青真係好,我以前係佢地個年紀,中午十二點踢幾個鐘頭波都無事,琴日我係街行一陣已經頂唔順去七仔搵野飲。

我的青春啊……

3 則留言:

二流程式分析員 說...

你都好過我…

我就人又老錢又冇自己一支公,有時想。自己響屋企暈低死左都冇人知…

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

裝返過平安鐘啦…一係我每晚三點醒過keep alive電話俾你!

二流程式分析員 說...

都係好提議