2007年10月5日

我今日見到偶像……派…

今晚約左三五知己出街食飯,身為一班潮佬坐埋一齊,當然要講時下最熱門,市面上又最多專家個話題——股票!

席間某君提到錯過高位出貨,賺少左,似乎有所感觸!

身為業餘九流資本家,當然出言開解,於是我大大聲講:"你估我地係神六,佢個倉期期全日最低位入,全日最高位出,間中假期都做到場外交易!"

大家聽後開懷大笑,似乎大家都明白我所指何事!

由於吹水過度,本人中途離席放水,赫然發現股壇偶像派大師——神六正與數人坐於另一張枱食飯!唔知佢聽唔聽到我剛才講咩野!

2 則留言:

二流程式分析員 說...

好多時係神六出名,散仔字稿。

睇佢買股一陣資源,一陣就二三線,一陣就大藍籌,咁玩法我覺得得兩個可能性
1. 精神分裂
2. 好似D師奶聽 number 買股

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

係人都知佢正職唔係投資股票啦!