2007年10月24日

傳說中的一疊匯豐股票

今日陪人去搞股票轉名,終於有機會見到傳說中的一疊匯豐股票!

事緣友人正在排隊搞轉名,突然大家視線同時射向同一個櫃台,只見該櫃台的職員正為一對老夫婦處理一大疊已經有點發黃的舊股票,我地好清楚見到個疊股票全部係匯豐銀行股票,後來友人到同一個櫃台處理股票轉名,剛才已處理個疊匯豐股票仍在櫃台上,我地出於好奇探頭一望,有一張處理報告放係個疊匯豐股票上,清楚寫上:八萬一千零八股,可能大家唔知匯豐幾錢,現價一股大約HK$145-150,即係個疊野價值過千萬!

我地一向都有聽過有人長期儲蓄匯豐股票致富的故事!不過親眼見就真係第一次!

2 則留言:

二流程式分析員 說...

哈哈!相信佢最小儲左廿年,唔係好多人有這份毅力去儲股,同抗拒錢的魔力揸咁耐都唔沽。

依個故事睇到尊心一意的人會得到最後勝利,但我離勝利之路重有好長距離…

二流程式分析員 說...

尋日聽同你聽到一句「兩就出糧」就知好多人只睇短線利益,我想果班人久睹必輸,在未來幾個月裡會變大戶點心…