2007年2月23日

咩野叫"apartment"

無網絡法國佬話因為部門要留番d錢俾佢同鞋油friend用,所以我地返大陸出差唔可以再住酒店,佢係個重慶大厦feel地方租左幾間爛屋話係”apartment”, 佢地自己返去當然唔住(住返酒店),但其他人就一定要住”apartment”,我曾經問過佢地咁樣唔經工司程序,出左事邊個負責,呢個問題到今日都無人答到我。所以到今時今日我都拒絕住呢d爛屋,佢地亦無我辦法。

間爛屋半年來劣評如潮,但好多人為左份工敢怒不敢言。

我係上海同廣州出差都住過apartment,係時候俾各兄弟睇睇咩野叫做apartment,唔好俾人攞工廠區木屋當豪宅昆。











1 則留言:

二流程式分析員 說...

識你咁耐都唔知你打golf咁有型