2007年2月28日

最後一日…

今日終於走完係無網絡最後一程,不過無網絡個人事部真係唔掂,全日無人聯絡我,到我打電話去問,先話過幾日會過戶條尾數俾我,問佢點樣計出個尾數,佢地話唔會話俾我知(咁都得?),淨係得個大數,真係有無搞錯,最後佢先話叫我發過郵件要求,佢地會搵人做條數覆我,至於d証件仲混亂,一時又話放係某HR prime枱面,佢今日homeoffice(點解HR都可以homeoffice?),聽日返工會收,好安全無人會攞,d証件包括信用卡同員工証,儍左先會就咁放係到。講講下仲神奇,佢話我係辭職唔係被炒,唔關佢事,叫我自己打人事部hotline(乜你唔係人事部?),跟住仲要自己周圍去各部門退還証件,最神奇係有d証件A部門話係B部門管,B部門話係A部門管,結果個d証件依家仲係我個袋,乜野exit meeting,影都唔見,我都有d唔放心,都唔知到時有無錢收,面對d咁既公司,真係唔知可以講乜。

沒有留言: