2007年2月1日

最後一個月

終於到左最後一個月倒數,下個月就從九流無網絡通訊工程師,變成九流無工作量地官。呢份工係我做得最耐,雖然係技術同管理層面,乜都學唔到。不過就見識到好多野,尤其最初幾年到處跑,更見到好多以前無唸過既野,我太太都係出差時認識。
而且呢份工令我係經濟上獲益良多,所以到今時今刻,我都仍然好多謝公司。我離開只不過係睇唔過眼公司入面一d垃圾既所作所為。
不過工作左十年,都係時候休息下,唸下以後既路,通訊工程絕對唔係一條好既路。

6 則留言:

二流程式分析員 說...

哈哈.....上次同你去日本你公司都間接比左Jetso 我,我都要多謝佢。

不過公司好與壞,好睇管理層。其實你公司係一個好好study case 去 illustrate 一間好公司可以因為一D管理癈人令到公司變成地底泥。

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

哈哈,無網絡公司完全示範乜野係庸人治國,自從話大中華好多世界,俾班中國人揸旗,依家仲國企過d國企。本來公司氣數未盡,曾經出現過一d有為之士,可惜積弱難翻,加上小人當道。結果呢d人唔係被逼走就係被同化。成間公司剩返d垃圾同廢柴!

話時話,搵機會再去日本,Jetso仲未用哂。

chow chow 說...

希望你未來的日子可以收拾心情,休息一,多些時間享受家庭同生命樂趣。相信呢次經歷會引領你去尋找真正夢想… 祝你成功!! 仲有,記得多寫blog呀 !
chow chow

二流程式分析員 說...

九流無網絡通訊工程師:

我下次想初冬去北海道,希望四月績到約,有錢去la

chow chow:
唔使擔心佢ga,佢走出依間公司對佢重好,唔使為一D人一D事唔開心,亦可以放開視野去想一想之後應行ge路。

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

我夢想係退休啊,不過係唔愁兩餐個種,依家仲未得。

量地後心態肯定有好大變化,因為戶口有出無入,對一個養起成個家人來講,都幾大壓力,尤其對股票投資心理影響會好大,所以依家要開始調節下心態。

二流程式分析員 說...

哈哈...我就唔會擔心你,某情度上你已經有你ge roadmap

我尋晚搵左阿Ben吹水食飯,佢都唔差,得閒落灣仔搵下佢la