2007年7月17日

消失的小學…

我星期日睇報紙,我以前間小學因為收生不足,宣佈停辦!又可以講下歷史!

本人當年小二由木屋仔成功上樓變成屋邨仔,所以需要轉校。當時我母親帶住我同哥哥到處搵學校,據聞曾經有一間名校收我個天才兒童既阿哥,不過就唔收我,結果我阿媽迫住要我阿哥陪我讀呢間平民小學(好彩佢最後做到band 1仔,唔係肯定怨我一世)。

其實當年仲細,所以無咩特別記憶,我小學時比較孤僻,亦無咩朋友。我阿哥就全級考第三,係典型模範學生,我就全級考百三,係典型無前途學生,記得我經常會唔交功課,代價就係要係禮堂留堂做完先走得,所以坐得係個度,都唔好得去邊。由於我阿哥每日要等我放學一齊返屋企,所以佢一定要坐係禮堂等我做完功課先可以一齊走!每次有老師經過見到我阿哥係到,都會以不可能既表情問呢位品學兼優模範生點解會留堂,答案當然係佢個累家坊細佬!

其實小學生活都幾平淡,除左每日無心向學上堂瞓下覺,正所謂文又唔得,武又唔得,好學生又做唔到,壞學生又唔敢做,始終唔及中學生活多姿多彩,話哂我中學都做過全班第三,又代表過班足球隊(做龍門),算係威過下!

5 則留言:

二流程式分析員 說...

到大個左我發覺我小學時有個問題....

因為大部份兄弟姊妹都係讀同一間小學,D老師成日要用有我家人同我比,好多野用返哥哥姊姊的 telant 黎定我ge性,雖然我地係同一父母所生,但才能都各有不同,我哥哥姊姊讀書同藝術好叻,我就記性非常好同數學理解方面強,而且有哥哥姊姊照顧,EQ比較差。

回想如果老師董得因才施教相信好我及一部同學都會成就更大,所以前排響電視看到一些學校開始用九形人格去教導及發展學生,我覺得非常好

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

我就無呢個問題,因為不論屋企學校我都係最差個個,不過咁反而會訓練到自己另外一d野!

經常身處高點而不自覺,以為係必然,其實係一件好危險既事!

二流程式分析員 說...

訓練到你上堂釣魚ge 技能

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

呢個係需要好高技考,聽仔仔幼稚園老師講,我個仔上堂已經發揮左呢種優良傳統!

二流程式分析員 說...

哈哈....虎父無犬子