2007年7月10日

中一派位—第六志願?

今朝睇新聞,原來又到左中一派位,聽聞好多學生都能進入第一志願,希望佢地中學生活愉快!我當年就無咁好彩,基本上區內只有兩間好學校,所以每個人都會選,我成績係好一般個種,所以希望甚少!當年結果係張貼於壁報版,我排除萬難,一路爭先,終於擠到壁報版前,結果…

??呢間係咩野學校?我有報過?

原來係第六志願,我阿媽當時話樓上阿邊個讀緊,認得個學校名,隨便填上去(根本上一般人都只係關心頭三個志願),就因為咁隨便,我人生就開始轉變!

我家係彩虹附近,我就讀間中學係旺角!旺角?我平時最遠都係去過黃大仙!跟住我每日就要迫巴士,當我讀中一時,巴士站係無人排隊,隊無前後,達者為先!

第一日返學,先來個早會,千幾人企係操場曝曬一個鐘,所有校長主任就坐係涼亭,同你講今日唔算特熱。(後來發現,企到咁上下可以扮死,有人會送你去冷氣房!) 不過第一日早會令我最奇怪係校長講話,佢好自豪話今年會考合格率又升左,有六十幾巴先!等等先,我見報紙講親都係會考幾優幾良比率,點解佢講合格率?(我後來知點解啦!) 而且校長不停講學校有人結交壞份子,所以放學時門口有壞份子,已經叫警方加緊巡邏!嘩!呢間係咩野學校!

其實我好坦白,我係個五年內基本上係無認真讀過書!我頭一次期考考到全班第三!呢個係一個紀錄,不過原因唔係我聰明左!就係我成為全班第三不久,我遇到一個以前讀書叻我好多既小學同學,佢考入左我所提及個兩間學校其中一間。當大家講下近況,佢唔係太開心咁講佢考全班第二,不過係倒數!假如我當年"好運"入到個兩間名校,我相信我會年年包尾,中三俾人踢走,絕唔會有今日既我!

係中學五年中,因為大家都無心向學,所以反而會專注係其他野身上,學到好多其他band 1仔唔會學到既野!所以回望返過去,去到呢間中學,其實可能係對我最好安排,我係個五年亦過得好開心,從來無後悔過!我偶爾同中學同學講返中學時樂事,大家都樂此不疲,有機會再講多d!

所以人生唔需要事事求最好最完美,只要適合自己就可以,一切抱住平常心隨遇而安即可!

沒有留言: