2007年7月23日

九流資本家

上兩個星期,有幸能一睹林森池先生最新大作,雖然其中好多分析技術對於初哥既我,未能太充分掌握,不過佢其中好多思想都令人留有好大思考空間。香港其實好難得有呢種高人肯無私分享自己經驗俾我地呢d股壇初哥!

睇完本書,我先知我唔單止係量地官,仲有個好高級既名叫資本家!以後填表係職業個欄,可以填 "九流資本家"!

5 則留言:

二流程式分析員 說...

響你去開個forum好多人談論依本書。
而且依排好多人都想知佢ge千里馬,想跟號碼買。我就反而對佢去衡量酷公司ge方法有興趣。

依幾年你賺ge應該夠本令你放心玩去玩覆式滾存,其實覆式滾存最大敵人係心魔,最開頭小錢玩就最易被引誘,投資變投機。到你錢同經驗累積到一個地部你就有足夠定力去implement覆式滾存。

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

大師講句話,點唸係大家自由,二百蚊本書就俾個號碼你發達,你話有無咁易?

我呢兩年賺少少,夠開飯啦。離上岸仲有好遠好遠,呢度好多人睇啊,如果真係以為我發左,咁就真係水洗唔清!

二流程式分析員 說...

你每日使費都係幾草野,果筆錢都夠你使三兩年la

二流程式分析員 說...

你富唔富有我就唔知,但至小你"心中富有" ,無錢勝有錢,加上依排有摩頂王做你明燈,至小唔會買錯野.....

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

摸頂王係無網絡最高機密!大家食粥食飯靠哂佢!