2007年7月25日

摸頂王再起風雲

今日同二流程式員閒聊,提起摸頂王!摸頂王係我前任上司,此名由來源於此君經常摸頂,九七買樓、二千買科技股,近日有聞此人再度進入股市,心中已感不安!今日更聽聞佢入市與本人有關,更感驚呀。

據聞唔知那裡來的消息,將本人形容到股神再現,攞住退休金係市場翻完又翻,唔駛幾個月已經發左達!摸君聽完此消息後若有所悟,跟住就再進入呢個佢話過唔會再入既戰場!雖然我當年對摸君管理模式頗有怨言,不過佢始終唔算大奸大惡,比無網絡某些生物已經好很多!其實我頗擔心佢情況。

其實我由始至終好少提及自己投資,因為我覺得呢d係個人既事,我個套未必適合其他人,而且係好多方面,我都仍然係摸索緊,邊有資格扮專家講道理!不過我可以講我唔係隨便會做買賣!每一次我都會唸得好清楚,假如有人唸住我係日炒夜炒賺大錢,恕我無法滿足佢地心中幻想,我鐘意睇大時代,不過假如好似佢地咁買股票,真係多多都唔夠輸!而且我亦唔係為左攞份退休金炒股而辭職,真正原因我已經講過,唔再重覆!我身家亦唔多,離上岸嘆世界仲差十萬八千里!

其實我講咁多,係希望大家唔好再憑空想像亂講,真正明白我思想同做事既人其實唔多,我明白有時大家吹水吹大少少娛樂下,不過唔好吹到令人信以為真,你不殺伯仁,伯仁卻因你而死!

另外假如有人認為我能賺,佢無理由賺唔到,呢個係佢思想自由,不過請唔好拖我落水。其實我一直好想同某些人講:可能係好多人眼中,我一直係一個唔起眼既人,不過假如有人認為一個一無是處既人可以由一個band 5仔變成大學一級榮譽畢業,好明顯能力不足個個唔係我!

沒有留言: