2007年9月7日

庄家與散戶之對話

庄家:我等了這麼久,終於把你盼來了,你就安心坐在這船吧,不用想別的!  
散戶:我可以 離開嗎?  
庄家:不,你甚至想都别想!  
散戶:你能讓我賺錢嗎?  
庄家:當然!  
散戶:你會賺我的錢嗎?  
庄家:不會,你怎麼會有這樣的想法?  
散戶:出貨前你會通知我嗎?  
庄家:會的  
散戶:你會套牢我嗎?  
庄家:無論如何都不!  
散戶:我能相信你嗎?  
庄家:哎呀!你在想什麼呀!?

買了之後他會告訴你:你應該倒過來從下往上讀,這才是實話!

(轉載自香港討論區)

4 則留言:

二流程式分析員 說...

你最近都好懶,
咁耐先出新野,重要唔係自己野....

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

無法啦!回應率奇低(除左你),有時真係無咩心機寫,都唔知有幾多人睇,不如直接同你講就算!

二流程式分析員 說...

唔係ge,文字ge野可以幾時回味都得,得閒我好鐘意睇返同朋友ge E-mail。好多野可以回味到,但齋講好多野會淡忘

二流程式分析員 說...

如果你真係想多人睇,擺你D裸照應該會多人睇!