2007年9月9日

中學的第一天

基於某讀者投訴筆者太懶,為免流失最後一位支持者!決定寫一篇作品!由於最近"生活淡淡似是湖水",亦無興趣寫有關股票之事,所以繼續講下歷史!

各中小學已開學一個星期,就講下我中學的第一天!

第一日返學,由母親大人護送,可能旺角真係太遠,佢都唔係太識路,結果坐左一架"觀光型"巴士,遊遍大半個東九龍先駛出旺角,由於早左成個鐘出門,幸好未有遲到!初到貴境,先來一個鐘晨早週會,當年係無人講人道和平等,二千個學生係烈日當空下企足一個鐘,全體老師即安坐涼亭樹底下!有一次某老師講左一句:"今日都唔係太熱!",幾乎引起史上第一次學生暴動!後來由於有大量學生試圖以遲到逃避週會,週會由最初每星期定時舉行,變成一週內不定時突擊舉行!

早會開始時,全體會被迫大合唱校歌,不過由一班睡眼惺忪又企到腳軟的同學唱出,簡直係一首喃嘸哀歌,當時校舍隣近火車站天橋,每次都有不少上班人士目睹慘況!本校校歌乃全國語版(最奇係某不懂國語之音樂教師能指出有人發音不正),本人乃新派國語奇才,到今時今日都唔知首校歌講咩,只知道每次唱學生自創廣東話版(同音),有機會揾俾大家分享!

第一次週會內容係有關會考合格率及壞份子,係中學派位篇已提及,不作重覆!

週會後終於可以返課室,當時本校中一至中三各設十班(係今日一片殺校潮中,當時盛況真係有點不可思議),以A至J命名!本人被派班別為H!由於人生路不熟,即時揾個有利位置,再同附近其他人吹下水!當老師入到課室講完廢話(自我介紹,叫你聽日記得帶咩,最緊要係錢),開始點名,怪事就發生啦!

班主任:仲有邊位未點名?
迷惑的我:我啊!
班主任:你出來,睇下係唔係寫錯名!(因為學校質數,有部份人會另外揾學校而唔報到)
疑惑的我:我叫XXX,有無啊?
班主任:奇怪!無你個名,有幾個似,不過都已過報到左,唔會係你!

唔通教育史上奇蹟出現,教育處係中學派位搞錯左,我可以離開呢間band 5中學!事件就咁擾攘左好耐,最後班主任可能開始懷疑係我問題!

班主任:呢位同學,請攞出你張編班通知書!

為表清白,我攞出左張編班通知書俾佢睇!張編班通知書確係H,大家都唔明點解無我名!奇蹟離我越來越近!再過左一陣,班主任終於唸出呢個答案!

班主任:呢位同學,可能張紙寫你係編去A班!
憤怒的我:我讀得書少,你唔好呃我,A字係連口,呢個字係開口,雖然有點向內,點會唔係H!(希望大家明我講咩)

班主任已經唸唔到其他可能,為求放學,無可奈何對我下逐客令!到左A班,大家已經準備放學!我終於見到自己個名,見微知著,大家從一張紙就可以睇出呢間接係咩野學校!由於全班滿座,我只可以坐係班房最後個角落!對於有近視的我,基本上睇唔到黑板寫咩!由於呢個原因,我母親終於肯帶我去配眼鏡!(佢一向認為此非近視,乃睡眠不足引致之濕熱的眼膠所致)

2 則留言:

二流程式分析員 說...

十班就真係超多人,唔知係唔係預左有部份同學會中三出黎投身社會…
我以前得五班,想起其實有好多都係靚女,不過都係無我份。話時話,band 1 同 band 5 D 女同學質數相差不太遠,但素質就唔知la...

至於唔讀書ge學生都係十多人…

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

band 1 同 band 5 D 女同學梗係差得遠,你見佢地行為舉止同談討就知!

就算好人一個入到本校,有d希望都俾人教壞!

所以我放學成日望住隔離間band 1女學生!