2007年9月17日

馬會信徒

前兩日同屋企人去美心食早餐,當時大排長龍,我前邊有個中年男士!

買飛職員:先生,加唔加通粉?
男:仲加!條隊咁長有排等!(條龍長關個買飛咩事,攞人出氣!)

排隊攞食物中…

男:xx啊!琴晚場波無買雲達不來梅!

男:我琴晚場波無做功課,買漏凱沙羅頓!我屋企儲左幾年報紙,查返戰績就買得中!
…(幾年!踢個班人都唔同啦!)
男:我琴日無用條主客和公式,輸左四百!
…(有公式,馬會仲駛開!)

佢全場語氣都係相當唔抵個種,好似d錢原本係佢,只不過因為xyz,所以無左!最攞命佢係傾賭波必勝法途中,無所事事把玩餐具,但個套餐具係我個盤!最後我忍唔住同佢講,呢個盤唔係佢,唔該唔好摸d餐具(佢隻手隨時掂完馬經)!

賭波細細地就無所謂,可以增加睇波氣氛,大不了當買六合彩!不過呢位波神好似已經超出呢個境界!其實我以前好多band 5同學都係賭徒!個d理論仲勁過呢位波神好多!最後我無聽過有一個真係埋數贏到錢!

不過佢地年紀大左,好多都覺悟無進一步沉迷!至於呢位波神,可能要繼續做信徒進貢!

1 則留言:

二流程式分析員 說...

香港有波賭之後好多人都好沉迷,響茶餐廳食飯經常聽D待應講

而網上forum經常出現一D賭jer post及
欠賭jer數名人如'全職賭撚'、'巴貝利'及'蛋黃仔'.....