2007年1月15日

開張大吉

受到二流程式員推介,我呢個無網絡既九流通訊工程師都試下寫BLOG。

4 則留言:

二流程式分析員 說...

恭喜你新扑開張!

我想過,下次有料都係講明分開買....
雖然我地係MIB,不過最好唔好提...唔係其他人會當我係燈,好過跟神陸、沈大輸同譚小興...

Unknown 說...

恭喜大時代忠實擁躉開張大吉.

點都要噴D口水幫你消毒下,作為物輕情義重既禮物;算係咁啦!

你就好啦做工程師,難為我E 個掃地阿毛執紙皮渡日;

衰我何孤單啦

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

執紙皮都係自己創業,最勁個個做梗玖龍紙業老板。

二流程式分析員 說...

你都可以創業,因為你都係響一個無網絡的公司做網絡通訊工程師。

正宗無本生利!