2007年1月19日

從九流到無業…

哈哈,我今日做左個好大既決定 — 我炒左我大老細!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

事緣今日個舊戰友LAST DAY,已經唔開心,點知今朝收到風,淨番個d同事其中一半要北移神州,仲係叫你resign再簽一間國內公司,個待遇除左可恥真係唸唔到其他形容詞。基本上仲衰個做大快活。真係唸唔到一間自稱跨國大公司,會出d咁低莊招數,不如直接炒。

雖然我唔係個名單到,不過剩番d野得兩個人做,我本身都唔係懶,不過真係會死人,一唸到一年有一半時間7x24做emergency support,放工唔去得街,聽到電話響就嚇到成個彈起,有事就成班白痴圍住問你點解,仲要跟手尾,另外再要抽時間番大陸出差,假如我咁勁,捱到唔死得既話都唔駛係到做,搵份週圍飛既sales工就得啦。 最慘你肯捱,都只不過係遲d先炒,咁我唔等錢駛,無謂係度捱到五癆七傷先俾人趕走。於是我同我個組係名單個同事講,不如同佢對調,橫掂佢一定唔會要個乞兒offer,咁佢走我一定走,不如我走留番低佢啦,最少俾佢慢慢搵工。

依家遞左信成身輕哂,唔會再驚電話響,唸住暫時唔搵工,因為真係好厭倦個種生活,俾自己休息下,再唸下以後既路,現在先全職陪仔仔同兼職投資下股票。不過真係要學多d投資知識,而且要調整下自己,從一個九流工程師變成一個無固定收入既無業遊民。

睇相佬話過我今年一定變,而且會變好。雖然我不嬲唔理,不過依家中左上半,希望中埋下半

1 則留言:

二流程式分析員 說...

九流工程師

用依般時間recharge自己,言後想一想之後大計la。

不過千祈唔好睇唔開,唔好響屋企燒野食同上IFC天台睇風景。