2007年1月18日

一位長期戰友

剛剛收到消息,一個共事多年既朋友今日就會離開公司。其實我朋友既功作能力超卓,比我呢個九流工程師有過之而無不及,一直得到各方讚賞。自從公司新領導層上場,剛復自用又領導無方,為保飯碗,只識處處欺壓下屬迎合上意。但我朋友個性比較剛直,多次提出意見,最後換來一個"不合作"為理由請佢離開,呢次擺明叫我地只能聽上司任何吩咐,不能有任何異議,否則則為"不合作",但佢地d白痴決定既惡果往往由我們d低層承受。

同一時間,我看到一位過往身嬌肉貴既同事,由于某些原故,變成非常緊張份工,最近居然埋堆陪其他人食煙(佢自己唔食)。

我唔係想評論其他人既思行為,每個人都有自己難處同自由,只要唔影響其他人就無問題。
工作越耐,越明白"工作"係無用,你做十個鐘,都唔夠人地擦一個鐘頭鞋或者吹幾句有用,不過現實就係咁無奈。

其實點解我鍾意投資股票?因為無論長綫定短綫,賺定蝕,都係我自己能力做出既決定,我唔駛承受其他白痴既惡果,亦唔需要擦任何人鞋。

我希望有一日,股票投資可以令我離開呢種無奈既地方,最低限度可以令我有權力去孤芳獨賞。

1 則留言:

二流程式分析員 說...

對你的戰友來說,離開可能反而開心,至小吾使擦鞋同被迫對住一D反胃的人。

董伯伯講說得對 — 離開容易留底卻困難。
離開的人已經解脫了,留底的人要繼續困難地分擔離開的人的工作。

戰友 — 祝你早人搵到份好工同搵到個好老公,不過有時你重火爆過我地,收一收,對你身體好,對其他人對你的看法都好。

九流通訊工程師 — 識你咁耐都知你並非九流之輩,就當依間滿佈妖邪公司係你ge一個磨練ge地方,做好自己就得ga la。而且你身邊重有個二流程式員同你講肺話,都算係咁la。