2007年1月31日

無題…

近日忙於搬屋,無上網更新BLOG。

近日公司其中一個熱門話題係俾人炒左之後做乜,同埋攞番P-fund同遣散費點樣投資保本。因為我地有一半人係一個月後都有呢個問題。

對於俾人炒左之後做乜,我無乜頭緒,休息完睇下到時有乜野好做。至於d錢點投資,有人話買樓收租,有人話買人民幣債券,我係投資白痴,乜都唔識,淨係識買股票。

我一直相信打工唔會發達,賭錢更加唔會(除非你開賭做生意),只有從商先會有機會發達或者退休,打工只係為生活同儲錢做生意,但呢個世界並唔係每個人都適合做生意,正如我呢舊木頭就絕對唔得。但假如投資股票,就等於將錢放進一間公司,由一班識做生意既人去幫你做生意,當然,你係選行業同公司都要考慮過先。

好多人包括我屋企人都誤解股票係高風險、輸身家既事,其實只要你真正瞭解股票,就唔會有誤解。正如葉天所講,股票係集資做生意,當然有風險,但唔係你放錢入去,就一定無回頭,個種叫合法騙局,但貪者上釣。

只要你懂得避開高風險,選中行業同公司,然後等待收成,係一件絕對愉快既事。股票投資並唔係睇一日兩日既價位去論成敗既事。

1 則留言:

二流程式分析員 說...

好多人認為股市場係好易賺錢地方,的確好多人賺到錢,但亦有好多人輸到跳樓。

人係有惰性同貪心,唔係好多人願意花時間去學去做,所以股票市場真正贏家唔多。這幾年的奇遇令到你同我認識左好多投資知識,賺左唔小經驗同錢,知道股市並非洪水猛獸亦非金礦,左市場打滾必須
1.明確訂立自己合適的投資組合及方法(睇年紀、屋企…等等)
2.明白自己可承受的風險程度
3.訂立買賣策略