2008年11月13日

一字寄之曰"變"

近日係網上見到有人用術數推測股市,暫時成績比沈大師好好多。講起玄學,本人亦遇過一個奇遇!

我自己從來無俾錢幫自己睇過相,但幾年前我陪朋友去睇相,個大師唔知係唔係想揾生意,免費增左我幾句。
佢睇睇我個相加個掌,就實牙實齒話我兩年後必定會自己轉工,佢話因為只睇相同掌,時間可能有少少誤差,總之一字寄之曰"變",而且只會變得更好!你知睇相佬講野好少咁肯定無彎轉!但我當時係無網絡好食好住,加上我個人好聽d叫無野心,難聽d叫懶,真係做到退休都願。只有公司炒我,邊有可能我炒公司!唸住條友吹水搏生意所以語出驚人,我地仲笑呢次佢錯硬!

正所謂天有不測之風雲,後來個故仔大家都知,居然會係我自己辭職,生活變化仲係唸都未唸過,至於算唔算變好就見仁見智啦!

沒有留言: