2008年11月13日

無網絡股票同好會

昨日友人向我投訴此網誌脫稿情況非常嚴重,有時一個月都無篇文,勢必令到讀者流失。順知我現在係大隱隱於樓(29樓),生活仲平淡過樓下公園個阿伯,邊有咁多題材。今日試下寫返關於無網絡的事!

據舊工友回報,無網絡聽日又炒人,因為已經炒無可炒,聽聞好多老臣子都開始自危,不過佢地心態應該幾矛盾,依家炒就無份工,但可以攞足公司份退休金。若以後公司執笠,連份退休金都不保就損失慘重!

自去年股風盛行,無網絡有好多有識之士都揭竿起義,投身股海並組成"無網絡股票同好會",旨在研究同分析股票,誓要係股壇揾返多少。各會員雖具有高等學歷,對投資技巧亦不乏精闢之見,對大市走勢亦有一針見血之分析,部份會員對匯市走勢更了然於胸,可惜遇上百年一遇的金融風暴,據聞戰績欠佳,只能嘆句:時不利兮騅不逝!

我前任上司摸頂王聽聞亦有跟隨各人南征北討,手執一把保你平安的中國製鋁質寶劍勇戰沙場,至今已身負重傷!

據聞會長身先士卒從三萬點一直勇戰到上個月才向各會員發出大撤退指令!慘烈情況可想而知!今日再遇上無網絡斷糧之險,確令人感到惋惜!

上一篇提過個位相士曾經同我地講,通常醫生、律師個堆專業人士,個個投資都搞到損手爛腳。其實我都知此言非虛,亦深明箇中原因,所以我一直立志做個唔專業人士!

1 則留言:

匿名 說...

你咁都得!

投資技巧亦不乏精闢之見 = 好股唔怕坐,短炒變長揸!中移由13x坐到6x!

對大市走勢亦有一針見血之分析 = 奧運升到十月,聽佢講買貨就一針都已見哂血,仲要係流到入急症室個種!

對匯市走勢更了然於胸 = 你唔係講個班養袋鼠,結果由六斤養到得四斤幾?

保你平安的中國製鋁質寶劍 = 把劍由百斤重劍到依家得返三十幾斤輕靈快劍,前排怒斬完中移,由十二尺長劍縮到得返三尺幾匕首!