2008年11月21日

我做黑社會的日子

今晚無故失眠,可能係見美股血流成河,再唸起下午係銀行見個班人…

講返d比較開心的事,係中學曾經發生的一件事。

時間:N年前(N係一個可以同時被2,3同4除盡的數,我的青春啊…)

人物 :

癲佬H…班主任,閒角一名
九流…班中絕對善良的好學生,喜歡幫助弱小
頂癮…班中美貌與智慧的化身,讀書運動兩皆精,深受班中萬千少女愛戴
無癮…班中品學兼優學生(不過光明的背後通常都唔太光明),生得青靚白淨,可惜既生瑜何生亮,女fans俾頂癮搶哂
威哥…千企唔好俾佢個名嚇到,此人身形瘦弱,平日膽小如鼠,唯一興趣係乒乓球同練功(下邊分解)

地點:Band 5 中學的課室,當時班房內各人座位分佈如下:

黑板+癲佬H

威 無
九 頂

第一節:

癲佬H:依家秋高氣爽,正值郊遊的好季節,唐代詩人XX有云:…(省下數十字),今年的班際旅行將於過兩日舉行,各同學請自行組隊,八人為一組。落堂!

小息:

九:喂,埋左班未…近近地就我地幾個(九、無、頂),加路人甲、乙、丙、丁,搞掂啦!
頂:就咁啦,不過好似差個人,揾埋威哥啦,不過…你驚唔驚呀?
九:唔係啊嗎,驚咩啊……喂!威哥,咪走…喂仲走…咪走啊,我地差個人,入埋我地到啦!
威:入…入…好…好…啊…

旅行前一日,各人於座位上:

頂:九流,旅行燒野食要夾錢買野,你負責收錢啦!
九:喂,威哥,收錢啊,一人四草!

威哥聽到後表現得好驚訝…唔通佢以為學校包埋伙食?

無:係啊!威哥,收保護費啊!快d交錢!

此時威哥突然一聲不發把身子轉回黑板方向(座位分佈見地點介紹)

九(細語):喂,威哥係唔係無錢(我地個代學生好多好窮…簡稱無金一代),不如唔好收…頂癮你屋企有錢,你包底啦!
頂(更細語):唔似啊!係唔係佢唔鐘意燒野食,淨係想試野外打乒乓波,唔好意思講啊!

三十秒後…威哥突然轉身,伸手交出四十大元,但用眼都睇到佢隻手係劇震,個樣好驚,一放低錢即刻以0.005秒速度轉返身!

到底有什麼令個名咁威的威哥變成咁樣?我同無、頂三人相視而望,大家唸唔唸到點解?

九:唔係真係以為收保護費啊嗎?
無:你死啦…
九:話收保護費個個係你!
無:但d錢依家係你張枱
頂:喂!咪玩住,威哥呢個人唔可以用常理去理解,話唔定…
九:點會啊。係都揾頂癮呢d打得的去收啦!我個樣似俾人收保護費多d!
無:層次唔同,頂癮似老板,你似跑腿!
九:你…
頂:無癮,你同威哥講聲係旅行費,唔怕一萬,至怕萬一!

頂癮不愧係智慧的化身,就係無癮好言同威哥講完幾句後,威哥個身影好明顯如釋重負,佢唔係真係以為善良的九流會收保護費啊嗎?

幸好頂癮救返九流一命,因為係旅行當日,我地見威哥係飯後坐於石上打坐練功,即係"如來神掌"中曹達華個種。假如威哥真係誤以為九流係黑社會,說不定九流早就死係如來神掌之下!

沒有留言: