2008年11月20日

曾經…年少輕狂

今日又收到投訴,本網誌長期脫稿,最高紀錄二十幾日都唔見一篇文,於是急急再補多篇行貨填數!

今日下午百無聊賴,見天時凍凍地,行街好歡喜。於是出旺角懷舊下!

行經過母校,見門口結上彩帶,還以為是開放日,想入去行下,點知原來係唔知咩就職典禮,只招待貴賓。不過探頭一望,唔好講人面全非,桃花都已經變哂,經過幾次大裝修,現今的學校已經跟我們就讀時不一樣,但昔日的校園仍然留在我心中,當中包括了許多人和事,有機會跟大家分享!

跟住再到附近以前的活動範圍行下,變化反而不大,唸起好多當年的儍事都不禁會心微笑,好聽d叫年少輕狂,唔好聽就叫戇居,不過由於關係到其他人,所以不便公開!

難怪大家都說讀書時間係最開心…借用阿濃對青春的描述:

不用時光機,我也可以通過回憶,重溫青春,其中有笑有淚。青春啊,你使我心疼!

青春完,又做返中年量地官,最後行程又係到銀行打個轉,可能我去個間分行大,仍然有好多人,不過大部份都係木口木面…大部份股民的故事,都是以悲劇收場(輕則輸錢…重則…),假如事不關己,我都有興趣睇下自己的結局係點樣!

沒有留言: