2014年10月3日

(轉載)失敗的原因

這個佔中…又命遮打革命,應該係本世界最奇特的學運,由一班充滿熱誠、理想、仲思想好單純(唔好聽叫蠢)的人進行………

學生的訴求,大家係理解
學生的熱情,大家係唔會否定
追求普選,應該無人會反對

但問題係呢班以為自己有獨立思想的人,天真地踩入陷阱,用最錯的方法去爭取!

 呢個運動的目的,係阻塞交通,癱瘓香港經濟迫使中央政府給予香港人真正的特首選舉制度。你無聽錯,係用香港經濟要脅北京,你插自己兩刀要我就範?你係唔係食錯藥?

可能連搞手都覺得有d問題,於是後來變成要脅香港政府向中央爭取真普選。香港政府打俾北京:「老闆,我管唔掂班市民,你放權俾佢地自己選特首。」,假如北京肯答應,就肯定係北京食錯藥。

 一開始時,就盛世凌人,一副綁匪唔答應我就撕票的模樣,限政府幾點鐘要回應…否則…!你見過有差人同受害家屬講:「你交屬贖金,我驚佢地會撕票」? 連白痴都知,我今日答應左你,你大哥明天心情唔好可能又來馬路行下,下次可能係要求共產黨下台!

北京唔理你、香港政府唔理你,無人肯交贖金,仲同你講慢慢養住條肉參,你急我唔急,咁點算?沖擊解放軍?你講笑,佢地唔同任你打任你駡的警犬,會死人的!

唔緊要,我地可以叫國內蝗…sorry係同胞支援我地,十幾億人向暴政說不!一直唔過深圳河的高尚港人,到呢刻先發現國內同胞覺得香港人自命清高歧視佢地,一早已經恨不得你死,依家十幾億人齊齊買定花生睇住你幾時撕票!

唔緊要,我地有山姆叔叔,咩野國際標準都係佢定,一於叫佢主持公義。點解美國求其吹兩句水就算?梗係啦!人地唸住係六四翻版,點知又無解放軍,又無坦克車,搞咁多野得幾十個摧淚彈,佢班警察對住個兩手空空遮都無把的黑人都開六槍,佢點好意思大聲話香港警察暴力!

我地仲有國際社會輿論。哇!你係唔係靠害,好改唔改幫我地改個命做遮打革命,阿爺咩都唔怕,最怕係革命,你分明擺我上台!

咩都無,唔緊要,我地仲有香港市民,七百萬人一條心!一於遍地開花,迫到政府就範! 呢個行動本身就係以破壞香港人的經濟做籌碼,你叫班俾你破壞緊的香港人去支持你?無問題,我地係幫佢地爭取香港的未來,脫離大陸的魔掌,佢地只係犧牲少少就可以換到光明的未來,佢地無理由唔支持我地!

陳生係一個導遊,因為佔中無哂國內旅行團,已經幾日無工開,但佢相信呢班學生講,要爭取就要犧牲,佢願意勒緊褲頭犧牲自己為下一代爭取!

為左支持學生,佢每日都有留意佔中新聞,班學生真係好有紀律,又自發性幫忙,陳生覺得香港未來係有希望,自己犧牲係值得!

但佢又發覺班學生坐係到上下網吹下水發表下意見,寫下標語,好似好輕鬆,佢地到低唸住下一步點做,唔會真係就咁一直坐落去?學生有源源不絕的物資,捱到2046都無問題,但陳生屋企下個月交租都有多少問題!

佢又發現,點解電視見金鐘日頭同夜晚佔中人數差咁遠?原來好多人都係白天到此一遊,夜晚返屋企。我賠上身家財產去犧牲,下個月可能屋都無得住,你地當來景點參觀,然後返屋企高床軟枕?

又一晚,佢見到電視前好感人場面,大家開住手機,閃亮地唱海闊天空,但陳生一d都唔感動,佢犧牲自己,就為左俾班人去開演唱會,個一刻佢想送呢班人去見黃家駒!

陳生同自己講,事情唔係咁,決定去金鐘一次,佢發現原來好多人係返緊工出緊糧,只係放工放假去金鐘打下卡,影下相上facebook搏like!

台上有個學生仲講緊爭取係有代價,犧牲少少係在所難免!

陳生轉頭就離開,一邊行一邊唸:「犧牲係在所難免,但點解由頭到尾得我一個犧牲,呢班人到倒犧牲左d咩野?假如我仲支持佢地,我就要睇精神料食藥!」

為左確保下個月有錢交租,陳生成為佢個區的驅黃行動中堅份子!

遮打革命……革命唔係請客食飯,革命係需要流血,首先係自己的血,唔係人地的血。連呢個覺悟都無,大家認為有可能成功?

每一場運動開始,都係先犧牲自己,用自己無私奉獻去感染其他人參加,先有可能成功。
我地呢場鬧劇,一開始就唸住犧牲別人,自己零成本去抗爭,我地應該點去形容?

沒有留言: