2014年10月18日

暗角處…

近日某傳媒拍攝到自稱"暗角"處,有警察懷疑使用暴力對待示威者!

坊間反應不一,有人話打得好,有人同情學生,有人話驚隊腐敗!

首先我認同警察打人(如屬實)係不對,無論任何理由都唔可以脫罪,否則就會變成濫用暴力的護身符,咁樣佢地同佔中班公義怪有咩野分別,都係拿住個一個大義之名去做犯法的事。

最奇怪係鬧呢幾個警察最勁的人,唔係一般市民,而係自己一樣"抗命"犯緊法的佔中者和佢地支持者。我鐘意明白咩野叫精神分裂,好彩唔係好多人有呢種病!

但我心裡係同情班警察,咁多日受盡屈辱,仲俾人撥液體,難免會有情緒。說實在,我係電視見到已經好想打個班人渣,但想還想,做了就要承擔責任,呢樣就係我地捍衛的法治精神!最少為自己行為負責,比起個班佔中公義怪勇敢得多!

另外傳媒係報導時旁白用左"暗角"、"拳打腳踢"的字眼,後來被刪除,改為"懷疑使用過份暴力",引起無線新聞部聯署抗議!

無線新聞立場我唔想抨論,我只係知直播同剪接後新聞係完全兩回事,幸好我地仲有youtube可以睇到一d傳媒唔會報導的真相!

我覺得佢地抗議唯一理據係當全香港市民係盲的睇唔到畫面,要佢地繪形繪聲去話俾我地聽發生咩野事!而一個總編輯係無權去改一個覺得記者有問題的報導字眼。說實話,我睇過無線報導美國警察對付佔領華爾街人士的片段,我從來無聽過佢地用"拳打腳踢"去形容!咁代表左咩野?真係中外有別?

最可怕係,呢種質數傳媒充斥係業界。現在被放係暗角咩都睇唔到,唔係示威者或者警察,而係我地呢d靠傳媒得到資訊的平民百姓!

我小時候記者係叫做無冕皇帝,係受人尊敬的行業。現在…皇帝已經變成暴君!


沒有留言: