2014年10月5日

打倒暴政!

面對住愛與和平的學生封鎖線,楊太希望佢地俾條路行下。

楊:學生大哥,可唔可俾條路行下,就一條路?
學:唔得,呢d係我地決定!
楊:你咁樣點得,大家都要返工返學(除左你),你會搞到好多人無飯開!
學:呢d都係政府無能迫成,你唔可以怪我,我係幫你爭取緊(你仲唔多谢我)。
楊:又關政府咩野事?
學:政府一大堆不知所謂既政策...
學:一大堆官商勾結的既得利益者…
學:佢地做成好多人失業,咁邊個幫佢地?
楊:…
學:所以太太同大家犧牲一下,我地要公民抗命去爭取真普選,改變呢個現况。
楊:……
學:太太,即使做對的事中有錯,總好過什麼都不做。林夕都咁講!
楊:………
學:風雨中抱緊自由…
楊:…………
學:太太,難得你明白,不如跟我一齊叫口號
楊:?
學(s):我要真普選!689下台!
楊:同學,你覺得我認同你地,你地會成功嗎?
學 : 就算機會再低,我地都會一試!
楊:同學,我唸我明白,對住一個不知所謂的政策,面對住一班犧牲其他人的既得利益者…
學:無錯
楊:即使有錯,總好過咩都唔做,除夕講既
學:係林夕
楊:我地需要犧牲一下去改變呢個局面
學:太太你终於明白
楊:我明白,我地面前就有一個不知所謂的政策,面對住一班犧牲其他人的既得利益者…
學:係邊到?
楊:咪就係你班稅都未交,就想犧牲我地香港經濟的自私鬼!!!
學:你收錢扮市民?你有無良知?
楊:係你教我地要公民抗命去改變呢個局面,同學難為你犧牲一下!我肯定呢次成功機會一定高!
學:咪住…大家冷靜d
楊:大家一齊上,光復我地條街。
學:救命!快d打999叫警犬,有黑社會打人,女同學,快d叫非禮!

沒有留言: