2014年10月7日

警犬! 可恥! 警察罷工! 報警!快d報警!

最近香港出現一個新的團體,力量大得驚人:

你行邊條路甚至有無得返工,由佢決定!
你個仔有無得返學,由佢地決定!
警察有無得食飯,由佢決定!
十字車經過,佢要檢查過先行得!

仲有好多威水史,不能盡錄…總之所有野都係佢地話事,唔知以為睇緊古惑仔電影!

最奇特係佢地非常仇視警察,咁呢樣野完全可以理解,無賊係鐘意差人。但佢地可以公然直接鬧差人做警犬、可恥!以前古惑仔犯法見到警察係即刻九秒九反方向走!呢班人犯法係叫差人罷工唔好阻住佢地!呢d野真係創左社團先河!

咁呢班人應該係好威猛,遇神殺神,遇佛殺佛,連解放軍都怕左佢!咁你就錯啦!當遇到問題(都唔好講危唔危險),佢地第一時間係打999,你無聽錯,係叫班佢地最痛恨差人幫佢地!佢仲可以大大聲鬧警察辦事不力!

於是我地聽到:
警犬!
可恥!
警察罷工!
報警!快d報警!
警犬!
可恥!
警察罷工!
報警!警察係邊到?點解無警察?
警犬!
可恥!
警察罷工!
報警!點解你唔拉佢?佢犯法!你地係唔係串通?(出自一個犯緊法的人口中)

我開始懷疑呢班人係精神班患者,只有精神病患者先可以做得呢d咁奇幻事情又覺得無問題!而且一個拿住把刀的精神病患者,唔好講我地d小市民,真係連警察都怕佢地三分!

但無理由同時間有咁多精神病患者,唔通青山走犯?但呢班人個樣好正常,仲有一大班好似智力正常的人稱讚佢地係香港未來希望!

當一個社會大多數人都有精神病,咁佢地就係正常人,而你先係有精神病!病徵咪就係無良知、冷血、自私、甘心做一隻豬!

我肯定我係無精神病,雖然好多精神病患者都係咁講,仲覺得自己係英雄!但我點能夠懷疑自己有精神病,我唔可以入青山,我唔似得班香港希望,我仲要開工賺錢食飯同養屋企人!

但我可以點樣解釋香港發生緊靈異事件?

我閉關苦思,終於俾我唸通左:

呢班小皇帝以為警察係佢屋企菲傭!

因為佢係菲傭,所以你可以鬧佢,叫佢返祖家,然轉頭叫佢喂你食飯,嫌佢倒杯水太熱!
因為佢係菲傭,你可以打到佢瞓底,然後舉高雙手,一臉天真無邪同老豆講我係熱愛和平唔會打人!

唔止警察,佢地依家仲當左全香港市民係佢地屋企個菲傭!

小皇帝叫個菲傭咩都唔好做早晨三點去排隊買黃子華棟篤笑,菲傭問可唔可遲d先去,小皇帝同佢講,我叫你去你就要去,睇黃子華係要犧牲,你唔早d去排隊,我就無黃子華睇!菲傭問咁你可唔可以中間頂一頂我去tiolet,小皇帝話睇黃子華係要付出,你唔好阻住佢瞓覺。菲傭覺得佢過份唔肯去,於是小皇帝就趁屋企無人對菲傭拳打腳踢,仲唔覺意整親自己手指尾!佢等到阿媽返屋企,同阿媽講菲傭想非禮佢,佢反抗仲整親隻手指,有証有據,叫阿媽炒左個菲傭!

其實小皇帝唔需要去睇棟篤笑,全香港正在表現緊一場大型棟篤笑,黃子華好快就會失業!

沒有留言: