2014年10月12日

無名英雄…

近日佔中…有人提起89民運,同樣係學運,我真係唔敢厚面皮用呢班學生所作所為同89先烈比較。

我大學時有一位內地來的老師,可能文化差異,大家都唔鐘意佢,覺得佢固執,又不近人情。後來因為一些緣故,我家人跟他在課餘時學習普通話,開始對他有多一些瞭解。

我這位老師是來自北京一間名牌大學教授,佢錯將自己對國內精英要求,錯放左係我地呢班懶散(我自認)學生身上。不過隨著時間過去,一切已經唔重要了!

後來我聽說他在89敏感時刻,親自到廣場將自己的學生拉走,後來出了事,校方要求他將在廣場學生名單交出來,佢明知會得罪高層,仍然勇敢地說自己什麼都不知道,就係咁佢斷送左自己的事業,本來垂手可得的系主任職位,就咁變成遙不可及。佢亦因此申請到香港任教!

後來他回了北京,我在1994年去北京旅行時曾經探訪過他,當時我在他家裡問過他對89的看法,當時係北京呢個係一個好敏感話題。他沒有說誰對誰錯,他只說:「學生企圖威脅政府,要政府屈服去聽他們的話去辦事,你覺得有可能嗎?」

我老師本身係民革受害者,在牛棚中長大,深深了解政治運動的可怕!

明知不可能的事,盡量想辦法去保護自己學生免受傷害,這才是真正為人師表,教協那群只是披著道德外衣的魔鬼!

真正英雄係犧牲自己默默去保護同關懷其他人…

我很認真地對佔中人士說:「我這位老師係英雄……你地唔係!」

沒有留言: